محتوانویس وبلاگ

محتوانویس وبلاگ

محتوانویس وبلاگ

محتوانویس وبلاگ

محتوانویس وبلاگ

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید کولرگازی

کولرگازی یک نوع سیستم سرمایشی است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، سبب خنک شدن محیط میشود. وظیفه ی کولرهای گازی این است که هوای گرم داخل محیط را با تبدیل گاز به مایع و برعکس تبدیل به هوای مطبوع کنند.

کولر گازی

 

نحوه عملکرد کولرهای گازی 

در صنعت تهویه و تبرید کولرگازی به سرعت باعث کاهش گرمای محیط میشود. در واقع باعث انتقال گرما از محیط سرد به محیط گرم یا بیرون میشود. زیرا هم دما را کاهش داده و همانند کولرهای آبی رطوبت محیط را افزایش نمیدهند، به همین دلیل برای مناطق شرجی مناسب هستند. کولرگازی ذرات معلق هوا را به واسطه ی داشتن فیلتر از هوای محیط جدا میکند. 

 

گاز موجود در کولرگازی

در کولرگازی از گازهای مخصوص استفاده میشود که به آنها مبرد می گویند، که این نوع گازها به لایه ازون آسیب میرسانند و در حال جایگزین شدن با گازهایی هستند که به محیط زیست آسیب نرسانند.

 

مخترع کولرگازی

کولرگازی توسط ویلیس کریر در سال 1902 میلادی اختراع شد.

 

انواع کولرگازی

کولرهای گازی در انواع مختلف و ظرفیت متفاوت طراحی شده اند و در محیط های مختلف با متراژهای متفاوت قابل استفاده هستند.

 

دو نوع کولرگازی وجود دارد:

1-کولرهای یک تکه یا پنجره ای:کولرهای یک تکه خیلی مرسوم میباشند و به راحتی در قاب پنجره نصب میشوند.

2-کولرهای دو تکه یا اسپیلت:کولرهای اسپیلت برای مکانهای بزرگ مناسب هستند و دمای محیط را بطور یکنواخت خنک میکنند.

 

ساختمان کولرهای گازی

کولرگازی همانند بسیاری از لوازم خانگی مانند یخچال از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:قسمت الکتریکی و قسمت مکانیکی

 

اجزای کولرگازی

اجزای یک کولرگازی عبارتند از:کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، شیر انبساط و لوله مویین

 

نحوه سرما سازی در کولر گازی

تولید سرما تقریبا در تمام وسایل سرمایشی مانند کولر، یخچال، آب سردکن و ... مانند هم است. در کولرگازی از تبدیل گاز به مایع به وسیله افزایش فشار و در نتیجه تولید سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ایجاد میشود برای خنک کردن محیط استفاده میشود. در هنگام روشن بودن کولر باید از باز کردن در و پنجره اجتناب کرد تا کولر بتواند بهترین کارایی را داشته باشد.

 

کاربرد دیگر کولرگازی

برخی کولرهای گازی قابلیت سرد و گرم کردن محیط را دارند یعنی میتوانند برعکس نیز عمل کنند و کولر را تبدیل به یک وسیله گرمایشی در زمستان کنند.

 

شرایط استفاده از کولرگازی در مناطق مختلف

اصولا در مناطق جنوب و شمال کشور به دلیل دارا بودن آب و هوای گرم و مرطوب از کولرهای گازی استفاده میشود زیرا این کولرها رطوبت محیط را افزایش نمیدهند و برای این مناطق مناسب هستند. کولرهای آبی در این مناطق کارایی لازم را ندارند.

اگر شرایط آب و هوا برای استفاده از کولرهای آبی مناسب باشد نباید از کولرهای گازی در این مناطق استفاده کرد.

 

نکات قابل توجه در خرید کولرگازی در کرج

در هنگام خرید کولرگازی در کرج تنها نباید به متراژ محل مورد نظر  توجه کرد و متناسب با آن خرید کولر را انجام داد بلکه باید به ارتفاع آن محل نیز توجه کرد. همچنین باید به ضریب E.E.r موجود در کاتالوگ کولرگازی توجه نمود. هر چه این شاخصها بالاتر باشند کارایی کولر بیشتر میشود.

 

مقایسه کولرگازی با کولر آبی

هزینه و مصرف انرزی، کولرآبی نسبت به کولرگازی کمتر است.

نصب و راه اندازی کولرآبی آسانتر از کولرگازی است.

کولرآبی فضای بیشتری برای نصب نیاز دارد ولی کولرگازی فضای کمتری را اشغال میکند.

کولرگازی در زمان کم دمای محیط را کاهش میدهد ولی کولرآبی این امکان را ندارد.

کولرهای گازی دارای فیلتر هستند و مانع ورود آلودگی به داخل محیط میشوند و هوای داخل محیط را نیز تصفیه میکنند ولی کولرهای آبی فاقد این ویژگی هستند.

کولرگازی باید در جایی نصب شود که آن مکان ایزوله باشد ولی کولرآبی در محیط بیرون نصب میشود.

از کولرهای گازی میتوان در فصل زمستان به عنوان بخاری نیز استفاده کرد ولی کولرآبی این امکان را ندارد.

 

مزایای کولرگازی

1-دارای فیلتر ضد حساسیت هستند. 

2-به صورت مستقل در مکانهای مختلف نصب میشوند.

3-آلودگی هوای کمتری ایجاد میکنند.

4-ظرفیت بالایی دارند.

5-دمای محیط را به صورت خودکار تنظیم میکنند.

6-بی سر و صدا هستند. 

7-محیط را ضدعفونی میکنند.

8-بهترین سیستم تهویه مطبوع است.

9-باکتری و کپک نمیتواند در آن رشد کند.

 

معایب کولرگازی

1-هزینه ی خرید آنها بسیار زیاد است.

2-مصرف انرژی بالایی دارند.

3-اگر فیلتر کولرگازی تمیز نشود بیماری تنفسی و آلرژی ایجاد میکند.

4-نباید زمان زیادی در این محیط ها قرار گرفت.

 

برای خرید کولر میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان کرج بوران استفاده نمایید تا کولری متناسب با محل و بودجه خود تامین کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مولتی رایان
  • ۰
  • ۰

خوب یکی از خطا هایی که دارید این است که زمانی که محتوا را مینویسید باید یک عنوان مناسب براش انتخاب کنید. متاسفانه شما عنوان کلا نذاشته بودین و اینکه اگر قرار مطلب نوشته شود باید اصول رعایت شود. اول در حد 2 الا 3 خط توضیح اولیه دهید بعد یک عنوان مناسب با تیتر 2 بزارید
شما نوشتید حبوبا این عنوان درت نیس باید بنویسید خرید حبوبات، خرید عمده حبوبات و ... عنوانی که به نظر مردم سرچ میکنند مثالا من دارم برای خطای محتوای شما مینویسم این عنوان میزارم.

خطای محتوا نویسی چیست

از تیتر 2 شرو میشه تا تیتر 6 هرچی عنوان مهم تر است تیتر 2 و هرچه کم اهمیت تر اسبه اولویت کم میشود.

مثال : عنوان کم همیت تر تیتر 3 و بعدی 4 و 5 و6 به همین صورت اگر نیاز به آموزش های محتوا نویسی و یا تولید محتوا دارید حتما این دو سایت را مطالعه نمایید.

الته اگر نیاز دارید در مورد استرا تژی محتوا بیشتر بدونید این مطلب را هم از دست ندهید.

یکی از نکات مهم این است که فونت نوشته زیادی بزرگ نکنید از حالت خوانا بودن در میاد.

  • مولتی رایان
  • ۰
  • ۰

ایزوگام

ایزوگام یک فناوری صنعتی و علمی است.امروزه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت که در اثر بارش برف و باران به وجود می آید از نوعی ایزوگام به نام عایق رطوبتی استفاده میشود. برای ایمن سازی هر ساخت و سازه ای میتوان از این نوع عایق استفاده کرد.

عایق رطوبتی از فرآورده های نفتی به دست می آید و بر روی پشت بام ها،تونل ها، استخرها،پی ساختمان ها،سدها،تراس ها،انبارها و کانالهای آب رسانی قابل استفاده است.

در گذشته از آسفالت قیر و گونی برای عایق بندی ساختمان ها می شد که بسیار دشوار و نیاز به صرف زمان زیادی داشت.به علت گرانی قیر و گونی و به صرفه نبودن آن مهندسان بر آن شدند تا از مواد شیمیایی برای عایق بندی سازه ها استفاده کنند که یک لایه بوده و با ضخامت 1 میلی متر روی سطح مورد نظر اجرا میشود.

نصب ایزوگام در کرج

عایق های رطوبتی از ترکیب قیرهای اصلاح شده و پلیمرها ساخته میشوند و با انجام آزمایشات متعدد ضریب مقاومت آنها افزایش یافته است.بعد از تولید عایق های رطوبتی، سطح آنها را با پودرهای معدنی و سطح زیرین آنها را با فیلم می پوشانند.

ایزوگام به صورت یکنواخت روی سطح مورد نظر قرار میگیرد و درزها و گوشه ها را کاملا می پوشاند.مقاومت آنها در مقابل فشار و خراشیدگی زیاد است و انعطاف پذیر هستند و یک سطح هموار و زیبا ایجاد میکنند.

عایق های رطوبتی با استفاده از یک مشعل حرارت داده میشوند تا لایه های زیرین عایق کمی ذوب شوند و سپس آن را روی سطح مورد نظر می چسبانند.هم پوشانی ها، درزها،گوشه ها و محل خروج آب نیز باید به طور صحیح چسبانده شوند تا از نشت آب جلوگیری شود.                                                                                               عمر ایزوگام به طور میانگین حدود 10 سال است.

از مزایای عایق های رطوبتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-استفاده از آنها ساده است. 

2-فاقد آلودگی هستند.

3-در مقابل ضربات و فشارها مقاوم هستند. 

  4-خطر آتش سوزی ندارند. 

5-در سطح های مختلف به خوبی می چسبند.

ویژگیهای ایزوگام مرغوب

ایزوگام باید تاریخ انقضا داشته باشد. تا 15 سال نباید دچار پارگی شود. در برابر سرمای زمستان و گرمای تابستان مقاومت داشته باشد.ضخامت آن از 4 میلی متر کمتر نباشد.  وزن آن باید 41 کیلو باشد.هر رول ایزوگام باید 10 متر باشد.ایزوگام هایی که روکش آلومینیومی دارند برای مناطق آفتابی مناسب هستند زیرا مانع جذب نور و حرارت خورشید میشوند.  

                                                                                     

 

  • مولتی رایان
  • ۰
  • ۰

خرید عمده حبوبات

امروزه حبوبات به علت دارا بودن ارزش غذایی بالا از جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی برخوردار است. 

انواع حبوبات ترکیبات مغذی فراوانی دارند که شامل پروتئین،کربوهیدرات،فیبر،آهن،کلسیم، پتاسیم،منیزیم،مس،منگنز،روی،فسفر،ویتامین آ و ویتامین های گروه ب میباشد.

حبوبات منبع خوبی از فیبر هستند.حبوبات به علت دارا بودن فیبر فراوان باعث سلامت دستگاه گوارش شده و مانع از یبوست میشوند و با کاهش جذب قند موجب کنترل دیابت میشوند.

خرید عمده حبوبات

حبوبات سرشار از پروتئین گیاهی هستند و چون پروتئین گیاهی اصولا تمام اسیدهای آمینه ضروری را تامین نمیکند،ضروری است که حداقل دو پروتئین گیاهی را با هم ترکیب کرده تا یک پروتئین کامل به دست آید.برای رفع این نیاز باید حبوبات را همراه با غلات مصرف کرد. برای خرید عمده حبوبات به سایت بازگانی همتی رجوع کنید.

 

چربی موجود در حبوبات بسیار ناچیز بوده و برای کنترل وزن برای کسانی که رژیم لاغری دارند توصیه میشود زیرا مصرف حبوبات احساس سیری به فرد میدهد و مانع از ریزه خواری بین وعده های غذایی میشود.

حبوبات به واسطه ی داشتن پروتئین گیاهی میتوانند یک منبع ارزان و سالم پروتئین در برنامه ی غذایی باشند.بنابراین پیشنهاد میشود که این منبع پروتئین گیاهی را روزانه مصرف کرد.

حبوبات چون بعد از مصرف موجب نفخ معده میشوند اغلب اشخاص تمایلی به استفاده از آنها ندارند.به همین دلیل برای از بین بردن نفخ حبوبات میتوان آنها را از شب قبل در آب خیساند تا ترکیبات نفاخی که در پوسته حبوبات است در آب حل شود و آب آن را چندین بار تعویض کرد.

پخش عمده حبوبات

انواع حبوبات

حبوبات دانه های مختلفی دارد نظیر:انواع لوبیا،عدس،نخود،لپه و ماش

خواص انواع لوبیا
لوبیا:شکل ظاهری لوبیا مانند کلیه است و چندین نوع لوبیا وجود دارد:لوبیا چیتی،لوبیا سفید،لوبیا چشم بلبلی،لوبیا قرمز و ...

لوبیا بسیار کم چرب و سرشار از کربوهیدرات،مواد معدنی،پروتئین و ویتامین ها است و موجب کاهش ابتلا به بیماریهایی نظیر سرطان،دیابت و بیماریهای قلبی و عروقی میشود.

بازرگانی همتی که یکی از بزرگترین شرکت های پخش عمده حبوبات است آماده ارسال محصولات به تمام کشور میباشد.

عدس:عدس منبع غنی از فیبر،فولات،آهن،پروتئین و کلسیم است و کلسترول خون و بیماریهای قلبی را کاهش میدهد.به زنان باردار و مادران شیرده توصیه میشود که حتما عدس را در برنامه غذایی خود داشته باشند.برای جذب آهن عدس بهتر است آن را همراه با ویتامین ث مانند لیموترش استفاده کرد.

نخود:نخود یکی از محبوبترین دانه های خوراکی است که میزان سطح قند خون را تنظیم میکند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.نخود به علت اینکه انرژی فراوانی به شخص میدهد در بدنسازی کاربرد دارد و به کاهش وزن کمک میکند.سرشار از پروتئین، فیبر،فسفر،آهن،پتاسیم،کلسیم،ویتامینهای آ و ب و هیدرات کربن است. 

لپه:این نوع دانه خوراکی خواص فراوانی نظیر ویتامینهای ب1،ب2،اسید فولیک، کلسیم،فیبر،آهن را دارا است.لپه باعث کاهش چربی خون میشود و به بیماران قلبی و افراد کم خون توصیه میشود.

ماش:ماش نسبت به سایر حبوبات مصرف کمتری دارد.این دانه متعلق به کشور هندوستان است.بسیار کم کالری است.سریع هضم میشود و غیرنفاخ است.از خواص ماش میتوان به کاهش کلسترول بد خون اشاره کرد.منبع غنی از ویتامینهای آ و د میباشد و برای تقویت بینایی و اعصاب مفید است.

خرید آنلاین حبوبات

فروشگاه اینترنتی بازرگانی همتی به سلامت مشتریان خود اهمیت ویژه ای قائل است.بنابراین کیفیت محصولات را در نظر گرفته و پس از بررسی کارشناسان و تایید آنها، محصولات در سبد خرید فروشگاه اینترنتی قرار میگیرند. 

 

  • مولتی رایان
  • ۰
  • ۰

اول از همه برای محتوا نویسی باید بین 1.5 تا 3.5 خطز مقدمه بنویسید. مثل همین متنی که دارم الان مینویسم سع کنید جملاتتون طولانی نباشد با کاما نقطه ویرگول جدا کنید. ببینید الان من متن جدا کردم با نقطه بعد از این مرحله باید اینتر را بزنید و یک عنوان انتخواب کنید و بعد برای اون عنوان نصبت به اهمیتش تیتر بزارید من الان یکی انجام میدم.

محتوا نویس سایت

از قسمت قالب بندی عنوان را انتخواب میکنید که چه تیتری داشته باشه کلمات مهم تیتر 2 کلماتی که کمتر ارزش دارند تیتر 3 و همینتور میاد رو به پایین. لینک هیچوقت به عنوان ندهید داخل متن به کلمه که مفهوم کامل برسونه لینک دهید. محتوا نویس سایت شرکت مولتی رایان در صفحه 1 لینک 1 قرار دارد و میتوانی کلمه محتوا نویس لینک بدهید و برای آدرس از ما سوال کنید.

  • مولتی رایان